Äntligen fredag!

Skönt med fredag, men lite sliten är jag nog från igår (för obekväma skor) då det var prisutdelning i Stadshuset, Beauty awards 2009. Galan ägde rum i Blå hallen och David Hellenius var konferencier. Det var en stor bonus tycker jag. Han är så jäkla skön. Även David DaSilva från Let´s Dance och Emilia bjöd på show.

Maten var bara ok men jag undrar om det är för att man blivit kräsen då sambon är den bästa kocken! Det blev Laxsymfoni med nybakat kuvertbröd till förrätt. Kalvytterfilé med potatisterrin till huvudrätt och svalka vaniljglasstårta med
marinerande jordgubbar till dessär.

Här kommer lite suddiga bilder. Inte så roliga kort, dom finns på nån annan kamera som kom ihåg att fota.







Dukningen från ovan.



Laxsymfonin.



DaSilva bjuder på dans.



Härliga David Hellenius.


Supernice att få äta middag i Stadshuset tycker jag, undrar om jag satt på Knugens plats, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0