Bingolotto

Har tittat på Madagaskar 2, de är helt underbara! Love it!

Men nu har vi köpt bingolotter för att vinna lite resor till värmen. Sist jag spelade måste varit för över 5 år sedan och då var det inte så här!!! Man kunde knappt lämna TV:n då det var spel och utlottningar konstant. Nu är det bara intevjuer och dansbandsmusik! Jag tror jag måste bli 65+ för att uppsaktta det här. Supertråkigt tycker jag, att det har blivit så dåligt!!! Nu är det pinsamt att detta är ytterligare vuxenpoäng i min samling. Tror vi rättar på nätet sedan för vi står inte ut med Lotta Engberg! 

Glad påsk på er alla  ♥

                                

                                   


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas påsken har varit bra =)

2009-04-12 @ 20:58:42
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, kul om man vinner nån gång, men engber, njaaa.

2009-04-13 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0