Filipino Spring Rolls

Idag har det varit en rätt så seg dag. På morgonen gick jag förbi Klarabergskyrkan för att tända ljus, och så möts jag av en stor skylt där det står öppettider! Är det så det fungerar nu?! Skulle aldrig mötas av öppettider i en kyrka nere i Polen, där går man in utan att bli stoppad av att klockan inte hunnit bli 11:00! Men men.

Nu är jag i alla fall mätt och belåten. Vi har nämligen gett oss in på att göra vårrullar, och det blev en hit! Super gott. (alla ni som känner mig, nej jag rullade bara medans M lagade dem) Detta kommer vi absolut göra igen! Inga lemmar saknas och jag är hel, jippi! Det var ingen påskmat men det var gott.

Tack D som köpte lite saker åt mig, samt för tipsen så jag kunde rulla dem som ett proffs ♥








Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-11 @ 06:49:28
URL: http://de verkar smaskiga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0