Make my day

Missade att lägga in den nya Nivea mascaran! Den gillade jag skarpt, fast helst vill jag inte ha en vattenfast mascara men när jag fick se slutresultatet på en illa lagd frans :) så blev jag såld. Den höll upp fransarna snyggt och den förlänger vilket jag gillar, alla gör nuförtiden bara volym.


                   



Och så måste jag visa vad som hände när jag tog bort mitt nagellack efter det. De var helt gula och vidriga. Underlacket som ska skydda mot sådant innehöll formaldehyd!!! Tänker inte säga vilket märke för att göra dålig reklam men kolla alltid sådant innan! Formaldehyd kan nämligen missfärga naglarna något grymt mycket! Kanske inte syns på bilden men jag måste ha färgade lack nu innan jag fixar dem!

Tänk på sådant om du inte vill ha nicotinenaglar!




Bläääää!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0