Otur eller tummen mitt i handen?

Jaha. Då har jag bakat vår goda Chocochip cheesecake. Allt var frid och fröjd tills M gick, ja, här har ni ett bildspel så kan ni själva följa mig.



Alla saker på plats, bara att sätta igång.



Jag har vispat och kollar om det är färdigt. ( M är i närheten så han har koll på vad jag gör, dock inte just nu)



M har åkt iväg och tror att jag klarar av min uppgift men 5 minuter efter att dörren stängs så händer detta!



Inte gråta över spild mjölk (grädde).



Dax att mixa allt!



Nån ska ju slicka skålen, och jag förtjänade det inte.



Mmmmmmmmmmm Marabou



När jag äntligen är klar och har ångest över att smeten känns lösare än tidigare så är det dax för lite kaffe. Såklart så ska det hända något då med. + att jag även spillde ut kaffe på väg till datorn. Suck och stön. Tror inte jag kommer att få bli lämnad själv en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0