Solsken

Så härligt med lite värme, vi fick sol förra veckan men det var ISKALLT då! Va ute på en lite längre promenad då det var så skönt men sessan var inte lika sugen mot slutet. Var nog en jobbigt med värmen. Hon byter till sommarpäls men jag tror det är jobbigare för mig och M då vi får hennes "kläder" på oss, haha.

Just nu solar hon och jag lackar tassarna på mig då det är party ikväll! Beauty awards 2009 i Stadshuset blir det. Håll tummarna för Depend, vi är nominerade i två kategorier. Ögonmekeup under 180:-, Depend Sparkling Glitter och Svensk Produkt (vilket jag tycker är superkul!) Depend Mirakel Kit.





Sessan försöker bli brunare än mig, ihhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0