090812

Tog lite ledigt så det blev inte så mycket inlägg. Eller snarare att jag varit så trött efter jobbet att jag inte har orkat sätta mig vid datorn. Det syntes på meilen då den växte till sig.

Har inte riktigt återhämtat mig från att ha börjat jobba efter semestern. Dels det och att det nu börjar kännas som höst vilket jag inte tycker om. Det brukar väl hålla i sig till september med lite sommarkänsla?! Kom ihåg förra året när vi skulle på IKEA för att köpa ngt till inflyttningsfesten som var i slutet av september så såg vi julpynt!!! Vi står ute och spelar kubb m.m men kom till oss på IKEA och köp julpynt! Det blir bara tidigare och tidigare, jobbigt!

Nu är det dax att göra sin plikt och gå och jobba, ha de gött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0