090815

Uppehåll igen, men nu är det helg, jippie!!!!! Hoppas bara det fina vädret håller i sig!

I går va jag hos syrran för att äta kräftor eller rättare sagt åt alla andra kräftor och jag åt annat. Tycker inte riktigt om sånt och varför inte låtta de andra få lite mer?! 

Har inte hänt något  förutom att man jobbar hela dagarna och lägger sig i soffan och somnar när man kommer hem vilket har gjort att det inte blir så mycket inlägg. Men men.

Ska faktiskt jobba lite extra idag så det är därför jag nu sitter och halvsover framför datorn, skulle vilja sova längre nån dag! Kanske i morgon. Är så jobbigt att kliva upp när sambon ligger kvar och när hunden till och med går och lägger sig där jag sovit för det är varmt och skönt! JOBBIGT!

Kommentarer
Postat av: Alma

Trevlig helg :)

2009-08-15 @ 08:46:47
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0