Dan tar aldrig slut!

Härligt när man vill att en dag ska ta slut va? Det va första dagen på jobbet efter 4 veckors regn och moln! Men det var inte så jobbigt som jag trodde. Jag gnällde en massa men det lät nog värre än vad det var för dagen rullade på i lagom takt och så gillar jag att gnälla, haha!

Ne nu får man sluta va så possitiv, det är ju bara 364 dagar kvar till nästa semester, haha. (Inte riktigt då vi pyser till Thailand i slutet på september, tur.)

Tror det gick bra på jobbet för att vi gjort så mycket på semestern, pysslat hemma och haft gäster konstant, eller varit gäster. Man varvar inte riktigt ner. Men jag kan tänka mig att efter 10 dagar med sol och bad så vill man inte tillbaka!

Sitter nu och äter knäckemacka med tsatziki. Tog med mig tsatzikin till jobbet och tänkte att det var bara att passa på att fortsätta äta nu med då man ändå stinker och inte borde göra det 2 dagar i rad på jobbet, men o andra sidan så kanske de lämnar en ifred, mohahaha!



Nej det är inte tagit från en skräckis, det är bara jag som äter vitlök, haha! Ne, nu är jag för trött!

Sov så sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0