Ingen har ringt

Nu så här på morgonkvisten sitter jag och läser Expressen och ser att Robinson har börjat, snyft. Och med det menar jag att jag inte kom med! Vet inte om jag riktigt trodde att det skulle hända men de har iaf inte ringt. Undrar om de har lämnat ett meddelande eller om min tele va avstängd, haha! Ne, ska bli skönt att sitta hemma i soffan och njuta av dem istället för att vara där och slita, men jag skulle behövt tappa ett par kilon till.



Årets Robinson spelas in på Dominikanska och jag kan nog lova att det inte ser ut så här.

Kommentarer
Postat av: Anna Lundh

Ash då!!! Du får testa söka igen nästa gång!!!! Skicak in typ 100 brev :D då kan dom inte missa dig ;) kram kram

2009-08-21 @ 23:31:07
URL: http://annalundh.se .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0