Med rätt till paus

Sorry för att det inte kommer så mycket inlägg just nu men det händer saker runtomkring mig som jag inte räknade med skulle hända.

Måndagen började med att min härliga arbetskamrat L tvingade iväg mig till sjukan då jag haft en ständig huvudvärk sedan torsdagen som inte vill släppa. Har haft problem med denna sedan längre tillbaks men inte fått hjälp av de s.k läkarna på vårdcentralen så jag gav faktiskt helt enkelt upp.

Men så gjorde jag som L sa och tog mig till St Göran där de tog största allvar på detta! Trodde faktiskt att jag skulle komma hem igen med lite värktabletter men som slutade med att de inte ville släppa iväg mig från sjukan.

Har gjort lite prover b la magnetröntgen, huva!!! Men ska tillbaka imorgon för mer prover. Känns lite läskigt med alla tester osv. Tänk om det skulle va ngt och det som oroar mig mest är att det kanske tar en jäkla tid att reda ut vad det är! Jag har i alla fall alla bestik i lådan så jag hamnar inte på psyket, haha!

Får se vad morgondagen visar, hoppas alla ni andra har en härligt solig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0