Så gott som frisk

Nu blir det inga fler slangar och tester! Än på ett tag ialla fall. Fick min dom från sjukhuset och ja, jag var inte döende.

Men mina kärl i huvudet gick inte som de skulle eller rättare sagt inte som hos alla andra (jag är inte som alla andra, haha). Inget farligt som de kommer att rätta till som tur är. Det sjuka är att det var en eller som de trodde att det var en liten blodpropp. De kunde dock inte säga att det var så till 100 % då kärlen gick på ett annat sätt så röntgen inte kunde visa allt, men av det som de såg. Men jag får medicin för det och hoppas (ska) bli bättre. Och då även motverka blodproppar. Så mycket termer och doktorspråk så man fattar ju hälften, haha!

Sjukt om man har jobbat med en blodpropp i hjärnan! Låter ganska allvarligt. Ett annat ord för det är stroke vilket låter mer allvarligt! Men som sagt jag blir behandlad! Måste sluta tänka på det nu bara! Dax för en lugnare period, halvfart är det som gäller :)


                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0