Kiss i byxan?

Jaha, idag blev jag stucken för tusende gången för att få en slang i mig. Idag var det dags för skiktröntgen. Jag tänkte att magnetröntgen var det värsta jag gjort då jag har lite fobi för trängre utrymmen och behövde lugnande, men icke.

Skiktröntgen va värre. Den tog dock bara nån minut istället för 20 minuter. Men man fick en vätska som skulle in i blodsystemet för att man ska se allt på bilderna. Vätskan gick in snabbt i blodet och det läskiga va att man kände hur den gick i blodet. Först in i armen upp mot huvudet och då kändes det som man druckit dålig Tequila, varmt i halsen. Sen vidare ner i andra armen och ner i ena benet och där kändes det som om man kissade på sig. Det va hemskt! Han sa att det skulle kännas så innan men inte så mycket trodde jag. Va tvungen att kolla 2 ggr om jag kissade ner mig, haha.

Nu hoppas jag i alla fall att jag slipper alla dessa hemska undersökningar! Trodde ju att jag skulle få lite migräntabletter på nån timme och sedan hem igen. Men nu har det gått sedan i måndags och jag är än inskriven på sjukan
.


(Wikipedia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0