Filmkväll

Hur kan man va sååå slut! Jobbade i helgen så jag är ledig idag, känns skönt men då är det annat som måste göras!

Igår blev det filmkväll! Såg Baksmällan igen och så fjärde filmen av Johan Falk. Väldigt bra båda två.

Och så har äntligen snön tänkt att komma, men man ska väl inte vara för glad. Hoppas dock på en vit jul. Låter väldigt klyschigt att säga att jag önskar mig en vit jul och inget annat, men det gör jag. Kanske för att vi inte byter julklappar. Skönt att slippa ränna omkring på stan och spendera så mycket pengar! Vill ha det som vi brukar. God mat och familjen nära!



Kommentarer
Postat av: placebohoe

Vill jättegärna se the hangover :)

2009-12-14 @ 12:59:35
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0