TGIF fräckis

Sitter och tittar på Idol efter en fredagsbastning, och nu är det dax för M att göra entré igen!

En präst och en nunna red på en kamel genom öknen.
Efter några dagar dog kamelen. Både prästen och nunnan förstod att de inte skulle klara resten av resan levande.
Prästen frågade nunnan:
-Jag har aldrig sett en kvinnas bröst, och i det här läget spelar det väl ingen roll att jag är präst, kan jag få se dina?
Nunnan visade han brösten.
- Får jag röra vid dem också? undrar prästen, och det fick han.
Efter en stund frågade nunnan,
- Fader, jag har aldrig sett en penis, kan jag få se din?
Prästen drar ner byxorna.
- Får jag röra vid den? Undrar nunnan.
Efter att ha undersökt den en stund får prästen en enorm erektion.
Prästen säger lite försiktigt.
-Om jag stoppar in den på rättat stället kan den ge upphov till liv!
-Verkligen? Säger nunnan.
-Ja...
-Då tycker jag att du ska stoppa upp den i arselet på kamelen så att vi kommer hem någon gång!

Trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0