TGIF fräckis

Äntligen fredag! Och ja, jag har varit lat med att sätta mig vid datorn!!! Har somnat på soffan till dåliga såpor m.m. efter jobbet så jag har varit dålig på att sitta vid datorn. Nog om det!

Som sagt, äntligen fredag och nu kommer min kära M och gästspelar! Tror faktiskt att han börjar gilla detta. "Bloggar" lite på fredagar, haha.

En Stockholms playboy var på semester i Gällivare, på kvällen hängde han i baren på där han raggat upp en lokal flicka. På hotellrummet frågade flickan honom förtroligt:
- Hördu.. Stockholms flickor brukar prata om "penis". Vad är det för något??
- Det ska jag visa dig. säger playboyen och drar ner byxorna.
Gällivareflickan studerar apparaten en kort stund sen skiner hon upp och säger:
- Aha, det är ju som en kuk, fast mycket mindre.

Haha, ytterligare ett påhopp på Stockholmare! Sånt gillar han, norrläningen, haha!

Nu e det dax för bastun då det inte är nån Idol längre :( Men vinnarlåten går varm. Love it!!!

               

Kommentarer
Postat av: Mary

MWAHAHA nu har jag hittat hit, finally. Du kommer inte undan hehe... Ses imorn, tjohej!

2009-12-20 @ 18:44:06
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0