Alla hjärtans dag film!

Hoppas att Ni alla har en trevlig alla ♥ dag! Ska snart få gott i magen av min härliga sambo, men det får jag varje dag! För mig och min mage är det alla ♥ dag varje dag :)!

Hoppas det går lite roligt på TV:n ikväll men säkert inte, här är lite tips på romantiska filmer om man känner för det! En djävulsk romans tycker jag är grymt bra men även Dirty Dancing! Casanova har jag inte sett men skulle vilja se. Nån som tycker det är värt det?! Eller har Ni tips på nån annan film, vill se en bra romantisk film!

Notting HillEn djävulsk romansDirty DancingCasanova (Slim-Case)

Kommentarer
Postat av: Fia

Dirty dancing går ju alltid hem , annars har du A Walk To Remember , Over Her Dead Body , Heart Break Girl , I Could Never Be Your Woman , Dumap , Jack And Jill vs The World.

2009-02-14 @ 19:17:50
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Color

Oj, du har många förslag! Kul då jag bara sett en av de du föreslår! HAr alltså missat lite filmer :) Tusen tack!

2009-02-14 @ 19:22:20
Postat av: Anonym

Ett tips ifrån mig är Dagboken eller Notebook som den heter på engelska. Måste ses!! :)

2009-02-16 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0