Äntligen

Mina skor från La Redoute har kommit! Måste bara ta mig iväg och hämta ut dem. Hoppas verkligen att de är sköna att gå i och att det blev rätt storlek! Skor är nog det bästa jag vet, tror jag. Efter allt annat. När jag väl kommer till Polen är det varje sko butik som gäller, gärna 4 gånger i samma kedja. Jag kan ju ha missat något, haha. Syrran ledsnar efter 2 gånger och väntar snällt utanför. Syrran, när är det dax för nästa sko-shopping-tur?! Detta är iallafall skorna som jag hoppas ska pryda min fot i vår!


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Jag är helt galen i skor jag också :) Som tur är så har jag en underbar sponsor som skickar både pumps med höga stilett klackar & stövlar :D Har du några favorit sidor på nätet du beställer skor från? Eller köper du bara "live"?

2009-02-08 @ 10:48:45
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Color

JAg köper det mesta "live" när jag känner för det och jag känner jämt för att köpa skor :) Har du nå bra sidor?

2009-02-08 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0