Doggieblogg

Har som sagt blivit mycket hundar här på senare tid att jag kanske ska göra den till en hundblogg, haha.

Va ju på bio igår som
Vecko Revyn bjöd på och såg Marley och jag. Såg också att den inte har premiär förrän 20/3, undrar om det stämmer!? Den var iallafall helt underbar med Owen Wilson och Jennifer Aniston, riktigt bra skådisar! Jag säger bara att jag grät i slutet och var nog inte ensam för det hördes snyftningar överallt! En film för hundälskare kan jag säga! Se den!

Tyckte att jag har det jobbigt när min sessa inte vill gå fot men deras vägde ändå 45 kg! Min lilla väger 8 kg, jag e nog rätt glad för att hon inte va som Marley, men han var ju go!! Man älskar ju ändå de små liven!

Fick även en goodie bag som jag ska ge mig in på ikväll, hihi. Det är ju äntligen fredag!!!!!!


                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0