Lång dag

I dag har det varit en lång dag och det är dax att sova lite för att orka nästa!! Fungerade inte att komma in i morse så jag får skriva lite nu men det är segt!!!

Har varit hos tandläkaren och han va inte glad att jag skjutit upp besöket med 2,5 år! Men vem gör inte det om man inte kan, började hyperventilera redan innan jag satte mig i stolen! Men 0 hål som tur va! Och så fick han slipa bort min stjärna som satt på tanden. Ville ta bort den för kanske 5 år sedan men den satt så bra så han va tvungen att slipa bort den så jag vågade inte då. Det va ju ändå ca 12 år sen de va poppis så det va dax!! HAha.

Efter det så bar det iväg hem med min kompis A för att fixa nya naglar. Hon va här för ganska exakt en månad sedan och ja... de var på väg att flytta från hennes naglar :) gick inte riktigt att rädda utan va tvungen att lösa upp och göra nya, blev sent. Hoppas de håller!!! Men jag ville göra om några men så länge du e nöjd! ♥ på dig gumman!



God natt allihopa och sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0