Rösta

Nu var det dax att rösta på mig i en design tävling! Temat för tävlingen var Kärlek, lägligt då alla hjärtans dag var i helgen, och så vill jag passa på att tacka för förslagen jag fått från så många!

Kan tyvärr inte lägga upp bilden här då tävlingen är i full gång men.... klicka
här för att se mitt verk!

De la heller inte ut texten till om varför bilden blev som den blev, så här kommer mitt upplägg:

Temat var som sagt kärlek och kärlek för mig är såklart min sambo och prinsessa! Även rött och hjärtan kommer upp när jag tänker kärlek, som det även gjorde för de andra tävlanden. Jag tog steget längre och funderade på vad jag älskar utöver det. Haha tänker Ni som känner mig och ja... Ni har rätt. Rosa och bling bling! Kärlek så tänker jag även kyssar och då tänkte jag att jag slår ihop dessa 3 härligheter till ett verk!

♥ Rosa
♥ Bling Bling
♥ Kyssar
Resultatet blev


Så tycker Ni att jag tänkte klokt och gjorde en helhet av mitt tänkande så rösta på mig!!!

HUR RÖSTAR JAG?
  • Rangordna de fem bästa bidragen i formuläret nedan.
  • För att din röst skall räknas måste du rangordna fem olika
    bidrag, dvs en 1:a, en 2:a, en 3:a, 4:a och en 5:e-placering.
  • Rangordnar du färre än fem bidrag räknas din röst inte.
  • Endast EN röst per IP-nummer räknas.
  • Du kan rösta mellan den 14-28 februari 2009 (kl 23.59).
Här röstar du!

                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt verk var helt klart bäst!

2009-02-16 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0