Trötter

Jag känner mig som Trötter och kommer inte orka vara vaken så mycket längre. Har dock lyckats ta mig iväg och tränat och fått i mig lite efterlängtade stuvmakaroner, mums! Hide and seek går på Tv:n men jag vill bara bädda ner mig med värmekudde och min ögonlock!

Har ögat igenom lite nyheter och det skrivs om Kalla Fakta klippet från söndagen och det kommer ett till repotage om just det nästa söndag. Får se om jag klarar av att se det.
Jag kan somna med gott samvette då jag inte har duntäcken utan en lurvig vit sessa som värmer

Sov så sött.♥

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja urk, tänk på vad ni köper för täcken! Det kommer jag göra.



God natt

2009-02-04 @ 07:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0