Ny frizza

Ska klippa mig tänkte jag men är nog fortfarande lite avskräckt sedan jag klippte av mig allt hår till en page som till råga på allt blev sned! Frisören blev lite nervös när jag skulle klippa mitt långa hår så kort men då skulle hon ha sagt att hon inte vågade! Snett blev det och de ville inte ta det som en reklamation, för det skulle se ut så! När de gick med på det så kunde de bara erbjuda en klippning av samma person! Tror inte det! Skulle hon fixa frisyren skulle jag ha haft kortare hår än min sambo. Men, men nu står jag här idag och undrar om jag ska våga. Men den här gången litar jag till fullo på min frisör (nya, har aldrig varit hos henne).

Jag skulle vilja ha lite rockig frisyr som Taylor Momsen från GG. Jag har dock mörkt hår så jag tror till och med att det skulle kunna bli snyggare. Ska rådfråga S och se vad hon tycker eller vad hon vill göra med mitt så TRÅKIGA hår!


                            

Har Ni nån frisyr Ni skulle vilja klippa Er i?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0