Varning för hunden!

Försöker hitta en ny hundskylt då jag har en som jag inte hittar. Tänkte att jag kanske skulle ha en stor Rottweiler på då hon låter som en när det ringer på dörren, haha.

När jag var på Gran Canaria för hundra år sedan hittade jag en skylt där det stod: I can reach the gate in two seconds, can you? Tyckte den var cool så jag köpte den och hängde upp den hos mamma och pappa även fast vi bara ägde en 20 årig katt som inte sprang till attack. En dag ringde en försäljare på och höll foten för dörren när jag skulle öppna så bara hans ansikte tittade in i springan. Han frågade om hunden var hemma då han var rädd för dem, så det fungerar med en skylt om man vill hålla dem borta!

Vet dock inte om denna skylt skulle skrämma iväg folk!

                              

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Chihuahua är mycket hund i liten förpackning:)

2009-02-08 @ 10:39:08
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0