Fodervärden = skyldig

Såg artikeln i aftonbladet några dar efter min protestlista som jag än idag är upprörd över. Fy f...n jag hoppas du kommer att lida nå för j...igt! Förlåt men jag fattar inte hur människor är funtade i den ihåliga hjärna de har!!! Skulle jag veta vem det var skulle jag.......

Och på toppen av allt detta säger polisen att de inte har nå "tid"!!! Jag hoppas att personen i fråga kommer till h...!!!   Jag tycker att det låter som att det är fodervärden vi ska binda fast i ett j...a träd.   


                                    När hunden hittades satt kopplet högt upp ? Lucy hade förgäv

Själv inbillar jag mig att jag lever i en trygg och rosa fluffig värld. Dax att ta ner mig därifrån.
  

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja j...a vad arg man blir!!!!!!!!

2009-01-30 @ 20:54:27
Postat av: Jennie

usch ja :(

2009-01-31 @ 14:12:15
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0