Hälsningar

Var sjukt trött igår och somnade vid 7. Ibland behöver man det.

Tänkte att jag skulle dra iväg 2 hälsningar!

Den första är till min vän K som opererar sig, (och förhoppningsvis kommit hem) eller gjorde det igår. Hoppas allt gått bra och att du kryar på dig så hörs vi
snart!
Kram på dig ♥

Ett litet internt skämt oss emellan (om man kan kalla det för skämt) men här e dom, Kiss & Bajs från Designtorget.


Kramdjur Kiss & Bajs
Den andra hälsningen går till vår blivande ryska! Min vän L är i ryssland och pluggar och kan snart gå ut och köpa sig en egen Lada när språket vill! En bil med mycket packningsmöjligheter :) Vi hörs också snart!
Kram på dig ♥



Kommentarer
Postat av: Julia

dom där...gosedjuren eller vad man nu ska kalla dom :P är skit kul

2009-01-21 @ 07:15:42
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: color

Visst! Men vet nästan inte om de är gulliga eller äkliga men jag tycker de är charmiga!

2009-01-21 @ 07:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0