Hemmakväll

Känner att jag inte riktigt haft tid att skriva på 2 dar, sorry. Satt hela kvällen igår och sökte kurser som man kan ta medan man jobbar. Sökte och pratade med de som godkänner ansökan och sa att de som har IG från grundskolan är prio ett och att det inte är nån idé att söka!

Ok, nya tag idag. Sökte lite fristående kurser och HOPPAS att jag kommer få dem!

Håll tummarna!

Nu när det är klart så valde jag och sambon att hyra film istället och det var värt det. En bra film som jag rekomenderar! Trodde det skulle vara en riktig killfilm men den var bra! Hyr den!


  
                                         Iron Man (Single-Disc Edition)
Iron Man
Iron Man
Iron Man

Kommentarer
Postat av: Elena

Har sett den, den är bra!

2009-01-29 @ 06:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0