Protestlista?!

Äntligen är nyåret över, men tyvärr inte detta j...a smällandet!! Jag har min lilla prinsessa som är super skraj för smällare, fyverkerier och bomber av all dess slag och där vi bor smäller de konstant i 1 månad!!! Själv tycker jag att man skulle förbjuda detta smällandes när det inte är nyår. Så ja, på nyår kan Ni smälla men snälla, inte sen! Kanske skulle skriva en protestlista här och nu på bloggen, eller vad säger Ni hundägare och alla andra för den delen!?

Så här slut är min sessa efter många timmars smällande.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Protestlista, javisst. Här är första namnet!

2009-01-02 @ 22:50:24
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 12:59:20
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Gisele

Men det är ju förbjudet..

Man måste ju ha tillstånd av polisen för att smälla raketer på andra dagar än nyår..

2009-01-08 @ 18:08:06
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: Color

Är det redan förbjudet?! Så man kan alltså bussa polisen på dessa som än idag smäller raketer?!!

2009-01-08 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0