Bangkok i Sthlm

Jag är inte så bra på det här med mobilblogga, har ialla fall inte lyckats än.

Som jag sa tidigare är syrran i Grekland och då vi hittade till Koh Pangang på söder var jag bara tvungen att skicka bilder därifrån och säga att vi tog en sista minuten till Bangkok, som hon gick på. Haha.
Tog en öl där, tycker det va mysigt med bra Thaistämmning. Sen gick vi till Tjabba för att äta som ligger intill Drottninggatan. God mat som var lagom stark, det gillar jag! Lite finare Thairestaurang än den innan.


Lite suddig bild men jag tycker det var Thailandskänsla +++++

En kall Thaiöl gjorde att man kände sig som hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och va är Miszka?

2009-07-30 @ 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0