beach 2001

Nu när resan är bokad så har jag satt upp ett mål som jag VERKLIGEN hoppas kunna ta! På 3 månader ska jag ner 6 kilo. Jag vet, varje år samma sak. Men nu ska jag verkligen göra det. Jag ligger ju faktiskt på beach 2001, haha. Några år att ta igen!

Jag kan ju säga att jag inte kommer att följa Atkins eller annat de skriver om i tidningarna då det jämt slutar illa redan efter nån vecka. Jag kommer heller inte att banta! Jag lever bara en gång och jäg tänker inte sluta äta. Öl kommer jag heller inte sluta med, som antagligen är den största boven. Kommer jag göra något?! Jo, det kommer jag och Ni får helt enkelt bara hålla tummarna och se om jag klarar det.




Så här ska mitt måttband vara, hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till :)

2009-07-02 @ 07:18:06
URL: http://ssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0