Bitterfitta

Så känner jag mig just nu och det känns som om det bara är jag som klagar på detta väder. Jag skulle snarare vilja skicka en hälsning till alla jädrans meteorologer!!! Ni säger att det ska bli ryssvärme 2 dagar senare blir det polskyla. Nu skulle det bli medelhavsvärme men icke har man sett sol på över en vecka!!!

JAG ÄR SÅ JÄKLA LESS PÅ ER!!!

Jag kan för fasen bli meteorolog då de inte verkar ha gått nån utbildning för vem som helst kan chansa, eller?! Kolla ut genom fönstret så vet du vad vädret blit idag! De finns de som planerar sin semester runt deras spådomar som får skitsemester m.m. att det inte är någon som stämmer dem!

Jaja, jag ska sluta vara en bitterfitta för nu säger Lisa Frost, SMHI att medelhavsvärmen kommer. Gör den inte det kanske jag ska stämma henne!

AAARRRGGGHHHH!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värmen har jag tagit till Polen 30 i solen

2009-07-30 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0