Färdig

Äntligen blev jag färdig med dagens pyssel och bli inte förvånade, mer blommor! Kunde inte motstå. Krukor är absolut dyra men det är ju ändå en engångs investering. Blommor gör det också så mycket trevligare.

Så här blev det:



Skitfult plank mot grannen...

...lite skrubb och det blev som nytt.

Och med blommor änu finare.

Sett innefrån vardagsrummet känns det fint nu när alla blommor börjar bli stora.

Nu har jag lovat M att det inte ska bli fler blommor men man vet ju aldrig, hihi. Mycket inredning (utomhus) har det blivit och jag lovar att det kommer att bli en hel del då vi har ett helt jäkla hus att fixa :) Men det ska bli kul.

Nu ska jag sätta mig och kolla på minnesstunden för MJ och invänta M och hans bror som ska komma från Umeå.

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Fint :) kram

2009-07-07 @ 21:21:34
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-08 @ 10:33:04
URL: http://det va snygt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0