Lata dagar

Har varit rätt lat imorse, tog en liten sovmorgon, men det behövs för jag har ju faktiskt semester. Sedan ringer tjejerna från jobbet och lyckas övertala mig i sista sekunden att komma in och äta lunch med dem på Jensen. Gott och härligt att träffa dem fast det bara gått en vecka!

Sen blev det en svängom till NK för att kolla om de har tyger! Var fasen köper folk sina gardiner!!! Hittade inte ens tyger därinne så jag gick till Åhléns och köpte där. Men var hittar man tyger om man inte vill ha spets!? Vi vill ha modernt då det är inrett så och inte lantligt eller romantiskt mm. Jaja, tipsa gärna om ni har nån bra tygbutik!!!

Nu när jag kom hem ser jag att solen är framme så det är knappt att jag vill sätta mig framför datorn! Nu ska jag ut och få sol för man vet ju aldrig när den kommer igen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hemtex har nog ganska bra gardintyger :P

2009-07-10 @ 16:42:13
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack Angelica! Ska kika där!

2009-07-10 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0