Mamma skckar vädret till mig...


Iskallt väder på väg från Polen, vindarna har vänt.
Glöm att den utlovade värmen från Ryssland kommer hit.
Nu väntas Polenkyla i hela landet.
- Vi ser ingen ljusning. Blåst och regn är på väg in från Polen, säger Johan Lundgren, meteorolog SMHI.


Detta skriver expressen.se!

Så jäkla deprimerande att läsa sådant. Meterologerna har fel till stor del tycker jag men jag blir sne av att läsa detta. De börjar med att läsa upp vädret som varit (vilket de förhoppningsvis prickar in),för att få oss i deras "förtroende cirkel". Sen säger de jämt, kan bli, kan orsaka, kan..... Ja, hur ofta chansar de och var gick de sin j...a utbildning?!

Ok, nu ska jag sluta va grinig för man ska aldrig lägga sig till sängs arg, haha.

Men snälla Mami, skicka inte hit Polenkylan!!!




Så här såg det ut i Polen hos Mami och de har haft översvämningar där, så snälla skicka vädret till Afrika!!!!

De har fått vår värme för de har det varmt (nästan för varmt), känns det bekant?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du ha fler besökare till din blogg? :)

tänkte tipsa dig om den här sidan;

http://www.viraltrafik.se/?annebertelsen

genom att värva medlemmar får man besökare, och man kan få ända upp till en miljon!

du kan ju prova om du vill :)

ha en fortsatt bra kväll!

2009-07-07 @ 22:46:23
Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0