Marcus B vår Picasso

Nu har vissa tjatat om "paketet" som var så efterlängtat hemma hos oss. Fick se till att ta några kort nu så jag får se om det blev bra. Men jag säger bara, woooowwwww!!!!

Detta fanns i!


Målat av detta foto som var till en tävling, make up av Therese Roxenmo.

Sen byggde M en ram i ek tll tavlan och så stor är den!

Och ja, det är faktiskt jag! Nu ska vi bara bråka om var den ska hänga, haha!


Jag vill bara tacka Marcus Bäcklund för denna underbara tavla!! Den var dock till M men I Love It!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: NinA

vill ha!!! Vad tar han för en tavla?!

2009-07-10 @ 22:40:30
Postat av: Lina

Wow vad fin den var!

2009-07-23 @ 22:12:22
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0