stress och mera stress

Har kanppt haft en lugn stund tills nu. Har haft M´s bror här och han åkte hem idag. Började städa lite då jag fick upp nya gardiner, jippie. Så jag tvättade fönsterna där och jag är inte nå bra på det, haha!

Medans jag håller på så ringer M och säger att nästa skara med gäster kommer idag! Så det är bara att städa hela huset och ställa sig och laga något gott tll efter maten + att syrran satt här och jag skulle lacka hennes naglar. Lacka henne ett varv torka, städa lite och vispa lite, puh!

Nu är jag nog klar. Vill att det ska va fint när man får alla gäster nu i sommar. För de flesta är det ju första gången eftersom vi bara bott här 1 år! Sen håller man ju på och renoverar lite hela tiden så det blir alltid något nytt.

Nu ska jag nog njuta lite i solen, kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så sött kram :)

2009-07-12 @ 21:36:47
Postat av: alicja

2009-07-12 @ 22:43:48
URL: http://du är fin,och sött

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0