syjunta lördag morgon!

Lördag morgon och man har hunnit med en del! Igår kväl påbörjade jag lite pyssel till gästrummet som vi ville få ordning på. Köpte tyger och skulle sy kuddar och en gardin. Kuddarna blev klara igår och i morse så sydde jag det sista, gardinen.

Resultatet belv mycket bra och jag är lite förvånad över hur duktig jag va på att sy! Sen kommer det såna här gulliga människor och säger att det inte är så svårt! En klapp på axeln till mig själv i alla fall!

Kanske ska gästrummet inte vara så inbjudande?! För då kanske gästen stannar lite väl länge. Sova på golvet och göra det så hemskt som möjligt så kanske man har ett gästrum som har rätt funktion, haha!

Innan:


Efter:


Kommentarer
Postat av: Annelie

tänk vilken skillnad lite tyg kan göra. Jätte fint!

2009-07-05 @ 14:16:37
URL: http://atmyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0