tar tid men det är det värt

ARBETSRUMMET!

Har pysslat så gott som hela dagen. Då det inte va så fint väder (hur ofta händer det?) så ville jag fixa lite hemma. Har länge velat ha en väggkarta i arbetsrummet och idag tog vi tag i saken.

Först letade M reda på en karta, inte helt lätt. Sen bar det iväg för att hitta någon som kunde kopiera till overhead papper, inte alla som gör det! Men innan så har vi jagat för att hitta en overhead/projektor vilket har varit bökigt. Dyrt att hyra, skolorna stängda och biblioteken har inga. Men så fick vi tag i en så det va bara att köpa färg och sätta igång och jag blev klar nu, 9 på kvällen!

Men jag blev nöjd!








Lite flammigt då det inte torkat. Totala kostnaden blev 309:-!

Så sydde jag gardiner förra veckan och svor över det stora projektet, haha. Med det menar jag att jag fick sy "hängarna" då det inte gick att göra på ngt annat sätt och ser ni skarven i mitten på fönstret? Fick mönsterpassa, märks det att jag e stolt? Fick inte en innan bild men det fanns inga gardiner blommor eller lampa. Detta blev också lyckat. Känns som om det börjar bli klart snart i arbetsrummet.


Kommentarer
Postat av: Gisela

Jättefint!

2009-07-23 @ 22:07:23
URL: http://gisellas.blogg.se/
Postat av: Lina

Fy vad snyggt det blev!

2009-07-23 @ 22:07:48
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0