för jag har tagit studenten...

...för en jävla massa år sedan! Ser alla flak när man går i stan och de står och hurrar. Själv tänker jag att om några månader så inser de att skoltiden va den bästa tiden. De fattar inte hur bra de haft det! Eller det kanske bara va jag som tyckte så när det gått ett tag. Fatta! Jag själv tog studenten 2000! 9 år sedan! Vad har egentligen jag gjort i 9 år?! Ja, nu ska jag inte gå igenom det men jag har en underbar sambo sedan 8 år tillbaka och vår lilla sessa! Jag menar bara att det inte känns som 9 år!

Jag fattar nog inte att det va så länge sedan då man får visa leg hela tiden och alla tror att man är yngre. Varje månad exempelvis så frågar gubben i luckan om jag vill ha ungdomskort, vilket betyder att jag är under 18! Alltså mer än 10 år yngre! Just nu tar jag illa upp men jag är ju ung länge om man ska se det possitivt! Haha! Kanske inte är så dumt i alla fall!



Undrar om jag kommer att se ut så här på äldre dagar?! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0