Fredag!!!

Äntligen fredag och ja, jag är kass på uppdatering ibland. Men fy vad trött man är efter jobbet, speciellt när det är så dåligt väder och det är så fuktigt på jobbet.

Grattis L!!! Hoppas du får en härlig födelsedag och att du gillade presenten och resten du köpte själv ;) hihi

Hämtade ut ett paket som kom till mig med lite påfyllning på dricka! Kommer ifrån Orangina och är som en läsk med fruktkött i! Själv har jag aldrig testat eller ens sett den, tror jag, men min sambo har sett den tidigare. Tyckte den var god. Påminner lite om fanta med fruktkött men känns inte lika kolsyrad. Ja, ni måste nog testa själva.

Nu ska vi krypa ner i soffan och titta på lite talanger.

Trevlig fredagkväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0