härliga tisdag

Snart kommer jag mina älsklingar!!! Idag är inte solen riktigt framme, sak samma det regnar inte! Vi tar väl oss iväg till Rynek idag med så vi får lite luft och kanske lite sol. Jäkla förkylning släpper dock aldrig! Skulle kunnat skriva en helt egen blogg om hur dåligt jag mått, haha. Ska sluta beklaga mig.


Utsikten från mamma som bor på takvåningen. Så vackert när det är så lummigt med alla träd! Fick höra att man inte får hugga ner träd, inte ens de som står på egen gård (förutom fruktträd)! Super tycker jag, därför är det så vackert här!


Vita huset i mitten högst upp med rött tak, där bodde mamma innan. "Kråkhuset" i höger hörn.


"Kråkhuset" i närbild. Huset skulle behöva fixas till men de har i alla fall lagt nytt tak som gör att det ser bättre ut än sist jag såg det.


Kommentarer
Postat av: Fattybom

Vilket vackert hus :] Vart ligger det, är det Sverige?

2009-06-02 @ 09:03:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Color

Nej, detta är i polen

2009-06-02 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0