Midsommar!

Grattis på midsommarafton!!! Hoppas ni alla får ett härligt väder och får dansa lite runt stången! Själv gick jag en sväng med sessan upp till kullen där vi bor och där är det full fart på att bygga midsommarstången och slå upp allt som ska hända runtomkring.

Bor ni i Järfälla och inte vet vad ni ska göra så åk till skälbygård! Super mysigt och det är dans och sång. Picknick i gräset och kaffe i stånden. Har firat midsommar där sen jag var 6 år och nu är jag tillbaka där jag växt upp, så mysigt.


Sessan fick vårkänslor och rullar sig i 7 sorters blommor.


Skälby gård i full gång med stången.

Kommentarer
Postat av: Instruktören

Midsommar är inte någon riktigt ball högtid. Planera inte så mycket, utan gå bara ut och se vad som händer. Då skall du nog se att det blir ballt till slut.

2009-06-19 @ 12:23:58
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Ha en supermysig midsommar idag! & hoppas inte morgondagens uppvaknande blir allt för jobbigt ;)

2009-06-19 @ 13:47:21
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0