Sköna dag

Jag som har lovat att lägga upp lite Wroclaw bilder så ni får se hur fint det är här, men det har varit lite svårt då jag åkt på en förkylning av ngt slag! Men här kommer det lite!
Enjoy!


Här dansade mamma balett som ung.

Rynek (old town)

Jag i Rynek

Pingvin j..l skrämmer barnen (+mig) De har ngt som heter barnens dag i Polen idag, har vi?!

Vackra byggnader

Det må vara barnens dag men idag firar vi morsdag då vi inte firade det igår. Puzz på dig mamma! ♥

Jag åt kyckling fylld med mozzarella ost, soltorkade tomater och vitlöksås! Mums!


Hoppas det kommer mer kort imorgon om vädret tillåter. Men jag såg att ni har det varmare :(

Natti, natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, fira din mor! Hoppas alla andra gjorde det med!

2009-06-02 @ 18:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0