Tips på resor!

Är så trött på detta väder nu. Det va ju sol på morgonen och kanske 1 timme senare så var den borta!!! Nu vill jag ha sommar! De säger att det ska bli varmt denna vecka men jag vet inte om jag tror på dem längre! 2 veckor kvar sen semester och jag hoppas verkligen att det kommer att bli sommar då!

Sen tar vi semester i slutet på september, M fyller 30 och vi flyr landet. Om han bestämmer sig för något resemål, haha. Vi är nog lite kräsna känns det som. Har kollat resor i flera dagar och inget bokat! Men igår så kollade vi igenom Thailand. Där har vi varit ett par gånger och de gillar vi, men nu ska vi nog se någon annan del än Phuket.

Har kollat igenom
thailandresor.se och funderar på Koh Chang. Någon som har lite förslag och erfarenheter?!



Bild från thailandresor.se


Kommentarer
Postat av: Angelica

husvagnssemester i Sverige är väl inte helt fel ;) Regn och rusk, burrr. haha

2009-06-22 @ 07:07:55
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0