God morgon

Undrar vad dagen ska ge oss idag!? Är fortfarande förkyld och uppe med tuppen märkte jag nyss. Sitter med en kaffe i soffan och försöker hitta något på tv:n men insåg då att klockan bara var 07.30!

Och så var det melodifestivalen i kväll, ohhh. Jag är faktiskt inte så förtjust i det och följer det inte men man har ju hört några låtar och jag säger bara att om Snälla (vet inte om den heter det) vinner kommer jag att skämmas när det blir dax för Ryssland!

Antar att det bara är jag som inte tittar, får väl ha det i bakgrunden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får informera vem som gick vidare och jag håller med, inte snälla snälla!

2009-03-14 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0