IKEA murgröna

Igår efter jobbet så åkte jag och hjälpte min vän L med att bära ner en säng från vinden och föreslog att IKEA inte vore så dumt. Hon skulle nämligen köpa lite saker och jag ville följa med, så vi chansade på att åka på en fredag kväll!!! Skönt, för det är inte många som åker till IKEA på en fredag kväll klockan 19.00, förutom vi. Haha. Jag köpte lite murgröna, som säkert inte kommer att klara sig till sommaren, peppar peppar, tvi tvi tvi. Får hoppas att de överlever, mina andra murgrönor har klarat sig ett halvår nu men till sommaren blir det sol i fönstret och de ska helst stå i skuggan så då blir det kört. Men fint blev det.

                
                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0