Robinson 2009


Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Nu kommer snart Robinson i våra tv-rutor!!! Jippie! I år utspelas det i El Nido i Filippinerna. Ser ut som ett paradis och jag skulle inte tacka nej till att åka dit, fast jag skulle nog vilja bo på ett hotel med paraplydrinkar, haha.
Området som de kommer att vara på har fått en särskild status på grund av det unika växt- och djurlivet där läste jag.  Hoppas att de inte dör ut då de börjar bli hungriga och äter allt de kommer över! Funderade ett tag på att söka, hur f..n kom jag på den iden??!! Klarar inte ens av att gå på ett utedass eller stå ut med myggen på sommaren, tror inte jag skulle palla det! Kanske nån dag men jag tackar inte nej till att åka dit på semester, om det fins taoletter!
Jag nöjer mig med att följa dessa människor varje lördag på TV 4.

El Nidos övärld. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Filippinerna, ja tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaa tack!!!!!!!!!!

2009-03-12 @ 20:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0