Ryska Polska Svenska Engelska?

Denna härliga låt, Tingeling Goes Russia (Tingeling Russian Bass-Lovers REMIX) är ett ständigt samtalsämne! Tyckte själv att det lät som lite polska men tog hjälp av min vän J som konstaterade att det inte va så mycket ryska i det hela. Men det viktigaste som var på just ryska var skål Lenin och hej då Putin. Så långt kom typ jag med, men har ni andra några förslag så shoot! Och har ni nån bra sida där man hämtar hem den som ringsignal, tipsa mig för min va inge vidare!
                                     


                                          

Kommentarer
Postat av: ?

Hittade denna text på nätet.



Tingelin Tingeling, skrapig baska ja gin.

Nastrovja Lenin dopracho prana stropa

Tingalin Tingalin Nastvidania Putin.

Ogrimanski na strovja globoski groteski nastoka o gin.



[tempoökning]Tingaling tingaling [3x]

Tingeling tingeling, come on baby shake that thing

Dj Trax in da house of the base

Tingeling tingeling,let me see that booty swing

Are u baseparty animals? lets doo it!



Tingelin Tingeling, skrapig baska ja gin.

Nastrovja Lenin na stopa och gin

Tingalin Tingalin Nastvidania Putin.

Nastova globoski nastropa o gin.



Tingeling tingeling, come on baby shake that thing

From the globen to beijing

let me see that booty swing



Tingeling Tingeling Booty rusia rocky ring

But on the dance floor, who is king?

dj trax and tingeling.



Jag har en önskan, en önska jag har.

(Come an baby, pump that base dj trax is in your face.)

jag har en fråga, som kräver ett svar.



Tingelin Tingeling, skrapig baska ja gin.

Nastrovja Lenin na stopa och gin

Tingalin Tingalin Nastvidania Putin.

Nastova globoski nastropa o gin.



Dancing bear!

he he heh he



Handofer das stazi beer

handofer das russian bear!





Tingelin Tingeling, skrapig baska ja gin.

Nastrovja Lenin na stopa och gin

Tingalin Tingalin Nastvidania Putin.

Nastova globoski nastropa o gin.



Tingaling tingaling i dont need anything.

...(come on globen!, clap your hand)

....

ONE MORE TIME FOR DA MOTHERLAND!



Tingelin Tingeling, skrapig baska ja gin.

Nastrovja Lenin na stopa och gin

Tingalin Tingalin Nastvidania Putin.

Nastova globoski nastropa o gin.



Nastova globoski nastropa o gin.



Tingeling

2009-03-19 @ 21:01:40
Postat av: Александр

Men du är ju bara bakom skärmen sån djärv :)))

2009-03-20 @ 13:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0