äntligen kväll

Nu har vi sprungit lite på stan och jag tror att M är glad när jag säger att jag inte har en enda shopping kasse!! Bra gjort!! Självklart så har vi super fint väder! NOT! 10 grader och åskskurar. Men lite har jag sett.

                      
Mamma utanför den senaste gallerian. Man ser det som är tillbyggt. Lite NK stuk på det. Luftigt och dyra butiker/shoppar

                    

Favvo haket som har god tsatziki!

            

Provade skor, såklart! Matchar lacket, såklart!

                        

Ena tomten har en fotboll, antar att det är för kommande EM 2010. Måste boka biljetter. Tur att mamma bor här, vill inte veta vad det kommer att kosta när det blir dax. Har redan blivit dyrt. Hörde dock att det finns för lite hotell. De bygger som små myror och vi hoppas att de kommer bli fler.
Även flygplatsen bör bli större då det får plats 2 små propellerplan och inget mer. En militärflygplats med plats för vindsurfare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0