Food

                    

Hemlagad mat! Ha. Det blev pizza från en pub som ligger utanför mammas port. Jobbig väntetid. Stå ute och frysa eller stå inne och inte kunna andas?! Här röker de på pubarna, har glömt bort att det inte va så länge sen som vi tog bort det, skönt!!!! Jaja, vi delade på pizzan och det finns kvar (info till M).

Mamma ville även ha rött vin hem. Jag trodde att jag skulle känna igen någon flaska som M kanske har köpt men icke. Så vi tog den som stod ensam kvar, vilket måste betyda att den är god då det bara va en kvar, haha.

ne nu ska jag bädda ner mig i soffan, saknar er, M&M!

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe rött vin slinker ju så lätt ner vet du!

Gillar din coola avslappnade stil! Följer dej!

2009-05-28 @ 20:31:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: LisaDisa

ha, ja rövin blir man ju dålig av. Lycka till med robinson! Håller tummarna för dig!

2009-05-28 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0